בשורה דרמטולוגית!

    עפר גדנקן No Comments on בשורה דרמטולוגית!

    דבי וולף העומדת בראש המכון החדשני והמהפכני בתחום האסתטיקה הרפואית, הקוסמטיקה והלייזר, מזה 30 שנה, לא נחה וממשיכה להביא ללקוחותיה עוד ועוד חידושים בתחום האסתטיקה הרפואית.

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דבי וולף שמחה לבשרכן על הצטרפותה של הדרמטולוגית הבינלאומית, ד"ר מרינה לנדאו, לצוות המומחים של המכון. ד”ר לנדאו היא רופאת עור בכירה בעלת שם בינלאומי, העוסקת ומתמחה ברפואת עור אסתטית וקוסמטית עם דגש מיוחד על טיפולים לא חודרניים בהזדקנות העור.

    ד"ר לנדאו היא בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, סיימה התמחות ברפואת עור במרכז רפואי סוראסקי תל אביב (בי”ח איכילוב). לאחר התמחותה עברה השתלמויות מקצועיות בארה”ב וקנדה. ד"ר לנדאו שימשה כנשיאת החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית.

    מדבי וולף נמסר: "ד"ר מרינה לנדאו מביאה איתה ידע, ניסיון ומומחיות עצומים בתחום, מדובר בבשורה של ממש ללקוחותינו היקרות שיזכו לנגישות למומחית מהשורה הראשונה בתחום ללא המתנה ארוכה וכיתותי רגליים. אנו, כמו תמיד, לא מפסיקים לחפש את הדבר הבא עבורכן ולספק לכן את "הדבר הבא". ד"ר לנדאו מתמחה במיוחד בטיפולים להזדקנות העור- תחום שהמודעות אליו במגמת עלייה בשנים האחרונות, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, על מנת להביא את הטופ שבטופ עבורכן!"



    0 תגובות